Blog Yazılarını
Yazmanın Az Bilinen Sırları
Yazmak bir sanattır. Herhangi bir
formun yazılması basitçe bir sanattır. Uygulama ve sebatla hakim
olabilen bir sanat . Bugünün en popüler ve etkili yazarları, blog
yazarları ve yazarları eserlerinin etkinliğini nasıl buldular? Bazı içerik
okuyucularının beyinleri üzerinde büyü gibi çalışır ve sosyal düğmeler siyah ve
mavi renk alır. Böyle cazip bir içerik oluşturmayı nasıl başarıyorlar?
Kelimelerin insanın zihinlerine ilham
vermesi veya zayıf düşürmesi için gücü vardır. Blog yazarları ,
yazarlar ve yazarlar olarak ana hedefleri , kitlenize
cazip bir içerik sağlamaktır . Bilgi sağlayan içeriği, onları
harekete geçiren içeriği ve içeriği mutlu eden içerik. Okuyucunun yüzüne
bir gülümseme getiren iyi makale veya blog yazısıdır. Peki, blogunuz için
etkileyici harika makaleler bulmayı nasıl başarıyorsunuz? Bu seviyeye
ulaşmak önemli değil.
Blog Yazılarını Yazmanın Az Bilinen Sırları
Blogunuz
için ilgi çekici makaleler yazma: Gizli
amaç
Yaptığınız her şeyde amacınız konusunda
bir fikriniz var. Peki neden içeriğinizle aynı değilsiniz? Kendinize
şu soruyu neden ilk önce yazıyorsunuz? İçeriğim okuyucu zamanına herhangi
bir değer katacak mı? Ne çözüyorum ya da içeriği ile ne söylemeye
çalışıyorum?
Sesinizi ve bir parça içeriğin tek amacı
bilin. Kendinize cevap verebiliyorsanız, kitleniz yazdıklarınızı çok
sevecektir. Hedef kitle, ulaşmak istediğiniz kişiyi bulun ve neden
içeriğinize hitap edeceğini kendinize yanıtlayın.
Başlıkları
hafife alma
Başlıklar, içeriğinizin kalbi ve
ruhudur. Shakespeare ve Dan Brown'ın eserleri ne kadar yakın olursa olsun
içeriğini okumak hiç kimsenin umurunda olmazdı. Harika içerik oluştururken
manşetlerin gücünü hafife almayın. Başlıklar içerik makyajıdır ve kötü
görünmek istemezsiniz, içeriğinizin neden kötü görünmesini sağlayın?
Okuyucunun dikkatini çeken kurnaz
manşetlerle gelin. Başkalarının sorunlarına cevap verdiğinizi söyleyen
başlıklar. Bazı sorunları ya da bazı bilgileri farklı açıyla çözme sözü
verin.
- Ayrıca şunu okuyun: Blogger Title Seo Ayarlarıarları
Yazma ve okuma 2 yönlü bir süreçtir ve
tamamlanmamış bırakmayın. Kendi sesinizin olduğundan emin olun. Kendi
sese yazın. Daha çok 'Siz' kullanın ve okuyucularınıza doğrudan birinci
şahıs sesiyle hitap edin. İnsanlar içeriğini okuyorlar, çünkü sesinizi
duymak istiyorlar.
Sese bir bakış açısı kazandırın ve içeriği kişiselleştirin . Düşüncelerinizi
ve düşüncelerinizi paylaşın. Düşünülürsen herkes olur, iyi olur. Önemli
olan, söyleminizi gerçekler ve mantıkla tamamlamanız gerektiğidir. Bilmediğiniz
herşeyi karıştırmayın. Birinin sizi duyacağını bilin.
Beklenti
kur
Harika bir hikaye dizisi ne yapar
biliyor musun? Beklentinin oluşması. Kitlenizi daha fazlası için
bağırın. Harika bir sanatçı, izleyicileri arasında beklenti kurar. Yazmak
bir sanattır hatırladın mı? İçeriğinizi bir Hollywood filmi gibi davranın. Ne
diyor? Sırada ne var
İlk satırdan bir içeriğe beklenti katın. Kitlenize,
gelecek olanın ipucu olmasını sağlayın ve onun ilginç olduğundan emin olun. Unutmayınız
ki, bina beklenti sürecine fazla girmeyin. İçeriğinizin momentumunu
kontrol edin.
Taranabilir
olmasını sağlayın
Blogunuz veya makaleniz taranabilir mi? Şimdi
bu taranabilir mesajlar nedir? Teknolojinin gelişiyle birlikte, bilgi
üreten ve tüketen araçlar her zaman yüksek bir seviyededir. Oluşturulan
içeriğin çoğu, ek bir avantajdan az veya hiç eksiği olmayan bir gürültü kaynağı
gibi davranır. İnsanlar neyin parazit olduğunu ve neyin olmamış olduğunu
anlamaya ne dersiniz? Sadece tarıyorlar!
Birinin Shakespeare-ic eseri kalsanız,
içeriğinizi tek tek okumasını istemeyin, yapmazlar. Buna gerek bile yok. Son
anketlerde ortalama bir ziyaretçinin bir makalede sadece 96 saniye kaldığı
tespit edildi! O zaman ne kadar okuyabilirdi ki? Tarıyor. Blogunuzun
ve makalelerinizin taranabilir olduğundan emin olun. Arkadaşlarınızı veya
ağınızdan birine hızlı bir şekilde bakıp neyi söylediklerini sorun.
1 yorum:
Write yorumMerhaba, içimden geldiği gibi yazıyorum; çok şey de umurumda değil artık. Google'n hıyarlıklarından bıktığım için umurumda da değil.
ReplyEmoticonEmoticon